środa, 28 stycznia 2015

Fasolka w sosie pomidorowym

Uwielbiana przez mojego męża :)
Fasolka :)
Dzisiaj w wersji :) pomidorowej

Fasolka w sosie pomidorowym



Składniki
 
400 g fasoli Jaś Karłowy Piątnica
1 koncentrat pomidorowy
1 cebula
tłuszcz do smażenia
sól do smaku
cukier do smaku
 
 
Sposób przygotowania
 
Fasolę zalać wodą. Odstawić najlepiej na całą noc. Po tym czasie, zlać wodę. Fasolę przełożyć do garnka zalać ponownie wodą. Posolić do smaku i gotować do miękkości. Cebulę obrać i zeszklić na rozgrzanym tłuszczu. Do ugotowanej fasolki dodać cebulę i koncentrat pomidorowy. Wody nie odlewać. Wszystko razem dobrze wymieszać i doprawić do smaku solą i cukrem. Podawać na ciepło. Najlepiej z pieczywem.

6 komentarzy:

  1. Oj mój mąż też ją uwielbia. Pyszne danie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam fasolkę, ale w takiej postaci jeszcze jej nie jadłam, choć bardzo podobnie wygląda moja wegetariańska wersja fasolki po bretońsku :P

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas raczej woleliby chyba fasolkę po bretońsku, a ja na taką chętnie się kuszę:) fasolka jest bardzo zdrowa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam fasolke w sosie pomidorowym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak fasolka po bretońsku. Ech zjadła bym , tylko nie wiem kiedy się za to zabiorę .

    OdpowiedzUsuń