wtorek, 15 marca 2016

Zakupy z Frisco.pl

Zakupy, zakupy :) 
I ja , z jednej strony obładowana siatami a z drugiej trzymająca swoją niesforną córcię :)
W sklepie czasami bieganina za córką i za zakupami.
Zakupy z dzieckiem to istny maraton, dlatego postanowiłam sprawdzić jak mają się do tego sklepy internetowe.
Spisałam na kartce potrzebne rzeczy, zrobiłam sobie kawkę, Wikuśkę namówiłam do kolorowania a ja zasiadłam przed laptopem.
Wpadłam na stronę  FRISCO.PL .
 Wszystkie potrzebne mi rzeczy w jednym miejscu.
Długo się nie zastanawiałam tylko zamówiłam.
Na następny dzień kurier przyniósł do domu wszystkie zamówione przeze mnie rzeczy :)




Jak dla mnie takie zakupy to super sprawa.
Bez kolejek, bez marudzącego dziecka i bez obawy, że czegoś się zapomniało.
Same plusy :)
Jedyny minus całych tych zakupów to mocno pokruszone ciacha.
Ale do tego sklepu na pewno jeszcze wrócę.
Szczególnie teraz przed świętami, gdy w marketach powstają gigantyczne kolejki do kas. 

Kochani zaglądajcie na stronę FRISCO.PL



 

3 komentarze: