czwartek, 10 marca 2016

Sałatka z kaszą kuskus

Dzień dobry :)
Kochani dzisiaj coś lekkiego.
Sałatka z kaszą kuskus.
Mi posmakowała bardzo.
Zawsze byłam przyzwyczajona do sałatek z majonezem a tym razem zrobiłam bez i bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła.

 Sałatka z kaszą kuskus
 



 
 

Składniki
 
3/4 szklanki kaszy kuskus
bulion drobiowy
4 ogórki kiszone
1/2 czerwonej papryki
1 średni pomidor
1 pęczek natki pietruszki
2 łyżki płatków migdałowych HELIO
sól do smaku
pieprz do smaku
2 łyżki oliwy z oliwek
 
 
Sposób przygotowania
 
Kaszę zalać wrzącym bulionem na 2 centymetry ponad poziom kaszy. Przykryć i odstawić. Paprykę, pomidora oraz natkę pietruszki opłukać i osuszyć. Ogórki, pomidora i paprykę (z papryki wykroić gniazdo nasienne) pokroić w kostkę. Pietruszkę posiekać. Do pokrojonych warzyw dodać kaszę kuskus, sól i pieprz do smaku oraz oliwę z oliwek. Wszystko razem dokładnie wymieszać. Wierzch posypać płatkami migdałowymi. Przed podaniem schłodzić.

3 komentarze:

  1. Fajna lekka sałatka, musi być pyszna

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna sałateczka, idealna na śniadanie :) Ja do kuskusu zazwyczaj używam sosu winegret, chociaż z majonezem też jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń