poniedziałek, 2 lutego 2015

Richmont

Nie wiem jak Wy ale ja herbatę uwielbiam.
Dostałam ostatnio piękną paczkę.
Zawartość w zdjęciu poniżej :)


Jak widzicie sami kawy ziarniste, herbaty w wielu smakach, szklaneczka, filiżanka i dzbanuszek w filiżanką - cudny , przecudny (obchodzę się z nim jak z "jajkiem", żeby nie puknąć, nie stuknąć, bo była by wielka rozpacz).

Tę oto paczkę podesłała do mnie firma RICHMONT .
W swojej ofercie mają baaardzo dużo ciekawych rzeczy.
Jesteście ciekawi co w trawie piszczy - zapraszam klik

Ledwo co wypakowałam te cuda, woda poszła na gaz a do szklaneczki torebka z herbatą Spicy cinnamon.
Napisane było "korzenna kompozycja na bazie gruszki i Rooibos z silnym akcentem cynamonowym".
No i faktycznie - nie mylili się :)
Jeżeli ktoś lubi cynamon to bardzo polecam tą herbatkę (jak ktoś nie lubi to też polecam :) - polubi ).
Po zaparzeniu w całym mieszkaniu roznosił się zapach cynamonu.
Smak herbatki - poezja.
W moje gusta trafiła idealnie.



Zachęcam kochani do zaglądania na stronę firmy Richmont.

Polecam !!!




5 komentarzy:

  1. Mam taki sam zestaw w domu :-) a herbata jest warta polecenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny zestaw i fajne herbaty. Sama bym się delektowała nimi :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny zestaw . Bylam na ich stronie i napewno skorzystam z tak szerokiej oferty :) . Czekam na inne Twoje opinie , na temat kawy np. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi smakować wybornie . chętnie bym skosztowała .

    OdpowiedzUsuń