środa, 4 lutego 2015

Kanapka dla męża

Wiem, że kanapkę każdy umie przygotować :)
Może i mnie wyśmiejecie z tym wpisem ale 
ja chciałam Wam pokazać jakie śniadanko serwuję mojemu mężowi.
Taka wersja baaardzo mu odpowiada :)

Kanapka dla męża


Składniki
 
2 bułki ziarniste
masło do posmarowania
2 liście sałaty
2 plasterki ulubionej wędliny
2 plastry sera Korycińskiego "swojskiego" Czesławy Zarzeckiej
2 plastry pomidora
1 jajko
1 ogórek konserwowy
2 plastry czerwonej cebuli
1/4 papryki żółtej
 
 
Sposób przygotowania
 
Jajko ugotować na twardo. Ostudzić, obrać ze skorupki i pokroić na 4 plasterki. Plastry sałaty opłukać, osuszyć. Ogórek konserwowy pokroić wzdłuż na 4 plasterki. Paprykę pokroić w paski. Bułki przekroić na pół. Posmarować masłem. Na każda dolną część układać kolejno plaster sałaty, na to wędlinę, ser Koryciński, plaster pomidora, dwa plastry jajka, dwa plastry ogórka, paprykę i czerwoną cebulę. Przykryć wierzchnią częścią bułki.

5 komentarzy:

  1. Kasiu fajny pomysł z tymi kanapkami :-) więcej takich wpisów :-) a kanapeczkę bym zjadła :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, mąż musi być kochany skoro żona tak dba :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ten ser . Muszę zerknąć do tych linków kktóre wcześniej podawalas .

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosta kanapeczka , a tyle radości może sprawić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznaaaa....ja też taką chcę . Może Marek się ze mną podzieli :)

    OdpowiedzUsuń