piątek, 14 sierpnia 2015

Sałatka jarzynowa z szynką

U babeczki sałatka jarzynowa nie tylko w święta :)
Moja córcia bardzo lubi jarzynową :)

Sałatka jarzynowa z szynką








Do przygotowania sałatki użyłam
5 marchewek

5 ziemniaków
2 pietruszki (korzeń)
1 mały seler
30 dag szynki konserwowej w kawałku
6 jajek ugotowanych na twardo

6 ogórków konserwowych
2 łyżki musztardy delikatesowej 
400 ml majonezu Kieleckiego
1 puszka groszku konserwowego
1 puszka kukurydzy konserwowej
sól do smaku
pieprz do smaku

Wykonałam następująco

Wszystkie warzywa obrać i ugotować. Pokroić w kostkę razem z jajkami i ogórkami. Groszek i kukurydzę osączyć z zalewy. Szynkę konserwową pokroić w kostkę. Wszystko razem wymieszać z musztardą i majonezem. Dosypać soli i pieprzu do smaku. Jeszcze raz dokładnie wymieszać. Schłodzić.


Sałatkę podałam na Porcelanie Bogucice .

3 komentarze:

  1. Nie robiłam z szynką :) To taka tradycja sałatka, ale bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w domu sałatki robimy non stop. A to jarzynową, a to z papryką i żółtym serem, albo sos tatarski. Taka z szynką też jest bardzo pyszna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń