piątek, 23 października 2015

Pasta jajeczna z curry

Dzisiaj mam dla Was przepis na pastę z jajek.
Pomysł na nią narodził mi się w główce przy okazji otrzymania paczki niespodzianki od firmy Społem.
Polecam szczególnie dla wielbicieli curry.
Zapraszam :)

Pasta jajeczna z curry






Do przygotowania pasty użyłam
8 jajek
3 ogórki konserwowe
1 łyżka posiekanej natki pietruszki
3 łyżki sosu kieleckiego curry 
1 łyżeczka musztardy
sól do smaku
pieprz do smaku
Przygotowałam następująco
Jajka ugotowałam na twardo, ostudziłam i obrałam ze skorupek. Jajka razem z ogórkami starłam na drobnej tarce jarzynowej. Dodałam sól i pieprz do smaku oraz musztardę i sos curry. Wszystko razem dokładnie wymieszałam. Przed podaniem schłodziłam. Wierzch posypałam posiekaną natką pietruszki.
Sos curry można zastąpić mieszając ze sobą 3 łyżki majonezu i 0,5 łyżeczki curry.



Firmie Społem dziękuję za pyszne sosy :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz