środa, 17 czerwca 2015

Sałatka z bobem i boczkiem

Sezon na bób uważam za rozpoczęty :)
Na straganach w moim mieście już można go kupić :)
Dlatego też dzisiaj zapraszam Państwa na sałatkę z bobem :)

Sałatka z bobem i boczkiem



Składniki
 
1 sałata lodowa
1 gałązka pomidorów koktajlowych
0,5 kilograma bobu
20 dag boczku parzonego
1 zielony ogórek
1/2 czerwonej papryki konserwowej
1/2 żółtej papryki konserwowej
garść zielonych oliwek
oliwa z oliwek
 
 
Sposób przygotowania
 
Bób ugotować w osolonej wodzie, ostudzić, obrać ze skórek. Sałatę porwać na mniejsze kawałki. Pomidorki opłukać, pokroić na ćwiartki. Papryki pokroić w paski. Boczek pokroić w kostkę u wysmażyć na suchej patelni. Ostudzić. Ogórek umyć, wysuszyć i pokroić w pół plasterki. Na talerzu lub w misce układać sałatę, Pomidorki, ogórek, papryki, wysmażony boczek, obrany bób i oliwki. Wszystko polać po wierzchu oliwą z oliwek. 


4 komentarze:

  1. Bób uwielbiam. Bardzo fajna sałatka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze bobu nie jadłam w tym roku, a on taki dobry. Sałatka pierwsza klasa do schrupania :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie dojrzałam bobu na moim straganiku, ale na pewno niedługo kupię, pomysł na sałatkę świetny, moje smaki:) Obserwuje, bo podobają mi się Twoje przepisy, zapraszam też częsciej do mnie i zachęcam do obserwacji, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń