czwartek, 26 listopada 2015

Warsztaty z Jasiem Kuroniem

Kochani :)
Ostatnio miałam okazję uczestniczyć w warsztatach kulinarnych.
Warsztaty były połączone z promocją pierwszej książki Jasia Kuronia.
"Sprytna kuchnia czyli kulinarna ekonomia"
Taki oto tytuł nosi najnowsza książka Jasia.
Na warsztatach przygotowaliśmy dania oczywiście z tej oto książki.



Kilka słów o "bohaterce".
Książka pięknie wydana.
W twardej oprawie.
Zdjęcia ... hmmm mistrzostwo.
Patrząc kolejno na każde danie od razu ma się ochotę je spróbować.
Najważniejsze, że dania są proste w przygotowaniu i ze składników, które praktycznie mamy w lodówce.
Nie marnujemy jedzenia !!!
Książka to nie tylko przepisy.
Znajdziemy tam również kilka słów o podstawowym wyposażeniu kuchni czy też o przechowywaniu żywności.
Książka baaardzo ciekawa.
Jak i również bardzo przydatna.
Będzie też wspaniałym prezentem dla każdego :)





Zdradzę Wam także, że w książce ma też swój dział Pani Kuroniowa :)
Anetko Twoje zdjęcie powala na kolana.
Przepięknie na nim wyglądasz :)


Wracając do tematu warsztatów :)
Poza gotowaniem to również możliwość poznania nowych ludzi a także spotkać "starych" znajomych.
Adaś Parowar Faceta bardzo miło było ponownie Ciebie spotkać :)
Popichciliśmy, pojedliśmy i bardzo miło spędziliśmy czas w cudownym towarzystwie.
Quiche mięsno-warzywny, zupa krem z porów, ragout z boczniakami znalazły się wśród dań, które przygotowaliśmy.




Cenne rady wzięłam sobie głęboko do serducha.
Anetko, teraz ciasto na moje quiche będzie o niebo lepsze.
Jasiu, zakwas na barszcz już w słoju.
Poniżej możecie zerknąć na kilka fotek z warsztatów.











Zawsze marzyłam o tym, żeby móc wspólnie pogotować z Jasiem i Anetką :)

Kochani zachęcam Was również do zaglądania do Kuchni Kuronia . 

Bardzo dziękuję Anecie, Jasiowi i wydawnictwu Edipresse za możliwość uczestniczenia w warsztatach.

Pozdrawiam serdecznie :)







5 komentarzy:

  1. Oj Kasiu ale ci zazdroszczę tych warsztatów :-) też bym z chęcią na takie pojechała. Widać, że super się bawiłaś. Gratuluję kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marzenko :) Warsztaty rewelacyjne :)
      Jestem bardzo zadowolona i nastrojona mnóstwem pozytywnej energii :)

      Usuń
  2. Super Kasiu. Bawiłaś się swietnie, miałaś cudne imieniny- jedyne w swoim rodzaju. Zaluję że nie mogłam być, na pewno i ja byłabym szczęśliwa móc spotkać się z WAMI ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są świetnym duetem :) Na książkę mam wielką ochotę, a samego uczestnictwa w warsztatach zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje Kasiu :) widać że gotowanie było super udane :)

    OdpowiedzUsuń