wtorek, 17 listopada 2015

Pyszne na słodko

Dzisiaj do moich drzwi zapukał kurier z bardzo ciekawą przesyłką :)
Wydawnictwo Znak przesłało mi książkę Anny Starmach "Pyszne na słodko".
Dzisiejsze popołudnie spędziłam z tą właśnie książką w ręce.




Kochani jak zaczęłam to nie mogłam się od niej oderwać :)
Książka bardzo przejrzysta, piękne fotografie i bardzo ciekawe przepisy.
Każdy w niej znajdzie coś dla siebie.

Ciasta, torty, zapiekanki.
Ciastka, pączki, babeczki.
Kremy, musy, desery.
Naleśniki, racuchy, placuszki.
Słodka spiżarnia.
Porady. 
I na samym końcu miejsce na wpisanie swoich ulubionych przepisów.

Powiem Wam szczerze, że nie mogłam przejść obojętnie obok kolejnego przepisu. 
Każdy prosto opisany z przepiękną fotografią.
Propozycje na każdą kieszeń i bardzo szybkie w przygotowaniu.
Jestem pewna, że nawet mój mąż (dotychczas "degustator") poradziłby sobie z przygotowaniem np. kremu z białej czekolady z migdałami :)





Książka zajmuje ważne miejsce w mojej kolekcji.
Nie raz będę po nią sięgać :)

POLECAM !!!

Wydawnictwu Znak bardzo dziękuję za taką wspaniałą niespodziankę.

6 komentarzy: