poniedziałek, 29 czerwca 2020

Bee.pl - post sponsorowany

Witam po długiej przerwie :)

Na wstępie wytłumaczę moją nieobecność.
Kochani po kilku ładnych latach przerwy w końcu poszłam do pracy.
Ciężko mi było wszystko ogarnąć, jednak teraz jakoś tak z górki.
Mając więcej wolnego czasu postanowiłam małymi kroczkami gotować i robić zdjęcia.

Dziękuję Wam, że jesteście ze mną cały czas i korzystacie z moich przepisów. 

Zaczynamy od zakupów.

Tym razem z pomocą bee.pl

Zobaczcie jaką paczuszkę od nich otrzymałam. 


Oto produkty, które znalazły się w środku :

- żel aloesowy Holika



- kosmetyki beBio Ewy Chodakowskiej, na które aktualnie jest fajna promocja
link macie tutaj  klik


- cukrowy peeling do ciała, który pachnie nieziemsko



- kawa Inka 


- pasta migdałowa


- Bio kasza jaglana


- miły gratis 


Nie obyło się bez wpadek 



Jak by ktoś był ciekawy to zachęcam do zaglądnięcia na stronę bee.pl.
Tam każdy znajdzie coś dla siebie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz